959203628007336
Strona główna » Wymiana i Zwroty

ZWROT

     

      • Każdy klient only-kids.pl, będący konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego ma prawo do zwrotu towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

       

        • Towar w stanie niezmienionym należy odesłać na nasz adres:

      ONLYMOMENTS Łukasz Chowaniec

      ul. Zawidzkiego 14/12

      32-600 Oświęcim

      wraz z formularzem odstąpienia od umowy >>>LINK<<<<.

         

          • Zwrot jest realizowany niezwłocznie, nie później niż 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

           

            • Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Kupujący.

             

              • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

            WYMIANA

               

                • Klient ma prawo do wymiany towaru na inny rozmiar, kolor czy model (w razie dostępności danej pozycji na magazynie).

                 

                  • Towar w stanie niezmienionym należy odesłać na adres: 
                  • ONLYMOMENTS Łukasz Chowaniec, ul. Zawidzkiego 14/12, 32-600 Oświęcim dołączając informację z danymi teleadresowymi oraz na co ma zostać wymieniona dana rzecz. Koszt obu wysyłek ponosi Klient

                REKLAMACJA

                   

                    • Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem i podaną przyczyną reklamacji (krótki opis wady, data i okoliczności ujawnienia, żądanie reklamującego) na adres:

                  ONLYMOMENTS Łukasz Chowaniec

                  ul. Zawidzkiego 14/12

                  32-600 Oświęcim.

                    • O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy mailowo lub listownie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar zostanie wg możliwości : naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany do klienta, lub jeśli naprawa i wymiana nie będą możliwe wartość towaru zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od daty uznania reklamacji.

                       

                    • Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013
                      Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

                  dd

                  Shopping Cart
                  Scroll to Top