ZWROT
- Każdy klient only-kids.pl, będący konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego ma prawo do zwrotu towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Towar w stanie niezmienionym należy odesłać na nasz adres:
ONLYMOMENTS Łukasz Chowaniec
ul. Zawidzkiego 14/12
32-600 Oświęcim
wraz z formularzem odstąpienia od umowy >>>LINK<<<<.
- Zwrot jest realizowany niezwłocznie, nie później niż 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
- Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Kupujący.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
WYMIANA
- Klient ma prawo do wymiany towaru na inny rozmiar, kolor czy model (w razie dostępności danej pozycji na magazynie).
- Towar w stanie niezmienionym należy odesłać na adres:
- ONLYMOMENTS Łukasz Chowaniec, ul. Zawidzkiego 14/12, 32-600 Oświęcim dołączając informację z danymi teleadresowymi oraz na co ma zostać wymieniona dana rzecz. Koszt obu wysyłek ponosi Klient
REKLAMACJA
- Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem i podaną przyczyną reklamacji (krótki opis wady, data i okoliczności ujawnienia, żądanie reklamującego) na adres:
ONLYMOMENTS Łukasz Chowaniec
ul. Zawidzkiego 14/12
32-600 Oświęcim.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy mailowo lub listownie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar zostanie wg możliwości : naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany do klienta, lub jeśli naprawa i wymiana nie będą możliwe wartość towaru zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od daty uznania reklamacji.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy mailowo lub listownie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar zostanie wg możliwości : naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany do klienta, lub jeśli naprawa i wymiana nie będą możliwe wartość towaru zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od daty uznania reklamacji.
- Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013
dd